Fakty i trendy

Ożywić gliwicką drogę wodną

Zgodnie z rządowym programem rewitalizacji żeglugi śródlądowej w Polsce trwa modernizacja 4 śluz Kanału Gliwickiego. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie realizuje właśnie II etap...

Wiatrowy recykling

WindEurope, Europejska Rada Przemysłu Chemicznego (Cefic) i Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Kompozytowego (EUCIA) zainicjowały projekt mający na celu rozwój nowych sposobów recyklingu łopat turbin wiatrowych....

Dobrze już było

Doskonały okres dla działalności operatorów floty breakbulk, czyli pierwsza dekada XXI wieku, pozostaje już tylko odległym wspomnieniem – stwierdzają autorzy raportu „Breakbulk V (2019)...

Transhipmenty w bezpośredniej obsłudze

ITSS – Integrated Terminal Ship System to rozwiązanie do bezpośredniego załadunku i rozładunku kontenerowców oraz obsługi transhipmentów w relacji burta – burta bez konieczności...

Przygotowujemy ludzi do pracy

– Dziś największym, według mnie, problemem szkolnictwa morskiego jest działalność Centralnej Morskiej Komisji Egzaminacyjnej. Uważam, że w momencie, gdy zdawalność działu pokładowego jest...

Na stoczniowym rynku

Chińskie stocznie wiodą prym w zamówieniach stoczniowych na świecie po 6 miesiącach br. Ale to ich konkurenci z Korei Południowej zyskują ostatnio zlecenia na...

Kontenery w technologii blockchain

Hapag-Lloyd i Ocean Network Express (ONE) ogłosiły, że dołączą do cyfrowej platformy żeglugowej TradeLens, opracowanej wspólnie przez A.P. Møller-Mærsk i IBM. Niedawno przystąpienie do...

Hybrydowy wycieczkowiec

Do eksploatacji wszedł właśnie statek wycieczkowy Roald Amundsen, pierwsza na świecie tego typu jednostka napędzana hybrydowym silnikiem wysokoprężnym. Umożliwia mu to również pływanie wyłącznie...

Gazowe przyspieszenie

W ostatnim okresie odnotowano gwałtowny wzrost zainteresowania flotą zasilaną LNG. Obecnie na świecie pływa 163 statków z napędem gazowym, a kolejnych 155 znajduje się...

Informacja o Twoich danych

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola “zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Drogi użytkowniku,
25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE określane jako “RODO”, “ORODO”, “GDPR” lub “Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”
W związku z tym informujemy cię o przetwarzaniu twoich danych oraz zasadach na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

Jakich danych dotyczy zgoda?
Zgoda dotyczy danych, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie ze stron internetowych, serwisów oraz innych funkcjonalności strony Namiarów na Morze i Handel w tym zapisywanych w plikach cookies.

Kto administruje twoje dane?
Administratorem twoich danych będzie wydawca dwutygodnika Namiary na Morze i Handel, firma Namiary Sp. z o.o., którego szczegółowe dane znajdziesz tutaj oraz zaufani partnerzy wydawcy.
W związku z powyższym zgadzam się na profilowanie i przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych, które są zbierane w ramach korzystania przeze mnie ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności strony www.namiary.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies przez wydawcę Namiary Sp. z o.o. i Zaufanych Partnerów również po rozpoczęciu obowiązywania RODO czyli od 25 maja 2018 roku.
Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne i możesz ją wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.

div.pp_default .pp_expand { display: none!important; }