Fakty i trendy

Droga portowego rozwoju

Tzw. Droga Czerwona nazywana jest drogą życia dla Portu Gdynia. Bez niej dalszy rozwój portu może być poważnie ograniczony. Tymczasem jej realizacja wciąż nie...

Elektryczna Arktyka

Norweski operator rejsów wycieczkowych Hurtigruten zamówił łódź na baterie, która będzie operowała na krótszych trasach i obsługiwała wycieczki na Svalbard czy na arktyczny archipelag...

Samochodowce na LNG

Operator samochodowców United European Car Carriers (UECC) podpisał kontrakt na budowę dwóch nowych jednostek o napędzie hybrydowym LNG PCTCs. Powstaną one w chińskich stoczniach....

CO2 pod dnem morza

Porty w Rotterdamie, Antwerpii i Gandawie przygotowują projekt wychwycenia i zgromadzenia pod Morzem Północnym 10 mln t CO2. Będzie to największy tego typu przedsięwzięcie...

W inteligentnej sieci naczyń połączonych

- Przeanalizujmy przykładową podróż morską z portu A do portu B. W pierwszym etapie statek z reguły płynie zbyt szybko, bo kapitan chce mieć...

Promowe koszty brexitu

Brytyjski Departament Transportu anulował dwie umowy z operatorami promowymi podpisane na wypadek tzw. twardego brexitu i wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej bez porozumienia....

Kontenerowe bunkrowanie LNG

Pod koniec kwietnia br. doszło do pierwszej operacji bunkrowania kontenerowca zasilanego LNG w relacji statek-statek. Operacja odbyła się na kotwicowisku u wybrzeża szwedzkiej wyspy...

Czy wolniej znaczy oszczędniej?

Brytyjska Izba Żeglugowa ostrzega, że francuskie i greckie propozycje dotyczące ogólnoświatowej zasady redukcji prędkości statków mogą opóźnić przejście na niskoemisyjną żeglugę w najbliższej przyszłość....

Jestem przerażony

- Skutkiem wszystkich rozwiązań przyjętych przez Parlament Europejski, a dotyczących tzw. pakietu mobilności, jest po prostu zamykanie jednolitego unijnego rynku – uważa Maciej Wroński,...

Informacja o Twoich danych

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola “zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Drogi użytkowniku,
25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE określane jako “RODO”, “ORODO”, “GDPR” lub “Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”
W związku z tym informujemy cię o przetwarzaniu twoich danych oraz zasadach na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

Jakich danych dotyczy zgoda?
Zgoda dotyczy danych, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie ze stron internetowych, serwisów oraz innych funkcjonalności strony Namiarów na Morze i Handel w tym zapisywanych w plikach cookies.

Kto administruje twoje dane?
Administratorem twoich danych będzie wydawca dwutygodnika Namiary na Morze i Handel, firma Namiary Sp. z o.o., którego szczegółowe dane znajdziesz tutaj oraz zaufani partnerzy wydawcy.
W związku z powyższym zgadzam się na profilowanie i przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych, które są zbierane w ramach korzystania przeze mnie ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności strony www.namiary.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies przez wydawcę Namiary Sp. z o.o. i Zaufanych Partnerów również po rozpoczęciu obowiązywania RODO czyli od 25 maja 2018 roku.
Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne i możesz ją wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.

div.pp_default .pp_expand { display: none!important; }