Port w Antwerpii

Głębiej w Antwerpii Dzięki zakończonemu w grudniu ub.r., II etapowi pogłębienia Skaldy, do portu w Antwerpii mogą zawijać największe na świecie kontenerowce. Komisja...

Terminal lądowy

Terminal lądowy czas zacząć W Świnoujściu wmurowano, 23 marca, kamień węgielny pod budowę lądowej części terminalu LNG. W uroczystości wzięli udział: premier Donald...

Metale kolorowe

Kolorowe metale w Szczecinie Firma Cronimet PL zamierza stoworzyć w porcie w Szczecinie terminal do przeładunku, składowania i przerobu metali szlachetnych. Będzie tam...

Bez podatku

Marynarski dodatek bez podatku Ministerstwo Infrastruktury chce zwolnić marynarski dodatek morski z podatku dochodowego. Pensja za pracę ma więc składać się z...

Żaglowiec Fryderyk Chopin ma już nowe maszty

Żaglowiec Fryderyk Chopin ma już nowe maszty. Ostatnio zamontowano na nim grot i fok. Była to najważniejsza i najkosztowniejsza część prac naprawczych żaglowca. Teraz...

2 kadłuby ze Stoczni Gdańsk

Stocznia Gdańsk, we współpracy ze stocznią Bergen Group Fosen, zbuduje 2 kadłuby promów pasażersko-samochodowych dla norweskiego armatora Fjord Line AS z Bergen. Wartość kontraktu...

„Nauta” remontuje masowiec Solidarność

Gdyńska Stocznia Remontowa „Nauta” remontuje masowiec Solidarność, należący do Polskiej Żeglugi Morskiej (początkowo statek trafić miał do Szczecińskiej Stoczni Remontowej „Gryfia”). Ponad połowe swoich...

Intermodal musi być…

Intermodal musi być robiony z głową   Z Dariuszem Stefańskim, prezesem PCC Intermodal SA, rozmawia Maciej Borkowski. – Zeszłoroczne obroty...

Kompletna oferta

Kompletna oferta   Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zgodził się na przejęcie przez Zakłady Azotowe Puławy Gdańskich Zakładów Nawozów Fosforowych „Fosfory”. ...

W dobrym towarzystwie

W dobrym towarzystwie   Bałtycki Terminal Kontenerowy (BCT) w Gdyni, po zapaści, jaką przeżył w 2009 r., odzyskuje wigor. Wprawdzie...

Informacja o Twoich danych

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola “zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Drogi użytkowniku,
25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE określane jako “RODO”, “ORODO”, “GDPR” lub “Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”
W związku z tym informujemy cię o przetwarzaniu twoich danych oraz zasadach na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

Jakich danych dotyczy zgoda?
Zgoda dotyczy danych, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie ze stron internetowych, serwisów oraz innych funkcjonalności strony Namiarów na Morze i Handel w tym zapisywanych w plikach cookies.

Kto administruje twoje dane?
Administratorem twoich danych będzie wydawca dwutygodnika Namiary na Morze i Handel, firma Namiary Sp. z o.o., którego szczegółowe dane znajdziesz tutaj oraz zaufani partnerzy wydawcy.
W związku z powyższym zgadzam się na profilowanie i przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych, które są zbierane w ramach korzystania przeze mnie ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności strony www.namiary.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies przez wydawcę Namiary Sp. z o.o. i Zaufanych Partnerów również po rozpoczęciu obowiązywania RODO czyli od 25 maja 2018 roku.
Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne i możesz ją wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.