Namiary Newsletter #160 | Transhipmenty w bezpośredniej obsłudze | Dobrze już było | Wiatrowy recykling | Ożywić gliwicką drogę wodną ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­
Newsletter nagłówek
Transhipmenty w bezpośredniej obsłudze
 

Transhipmenty w bezpośredniej obsłudze

ITSS – Integrated Terminal Ship System to rozwiązanie do bezpośredniego załadunku i rozładunku kontenerowców oraz obsługi transhipmentów w relacji burta – burta bez konieczności dodatkowych operacji, opatentowane przez kap. Johannesa Marcha.

 
 
 
 
Polish Maritime industry Journal
 
 
 
 
Dobrze już było

Dobrze już było

Doskonały okres dla działalności operatorów floty breakbulk, czyli przełom pierwszej i drugiej dekady XXI wieku, pozostaje już tylko odległym wspomnieniem – stwierdzają autorzy raportu „Breakbulk V (2019) – Operators, Fleets, Markets” z firmy Dynamar.

 
 
 
 
 
 
 
Wiatrowy recykling
 

Wiatrowy recykling

WindEurope, Europejska Rada Przemysłu Chemicznego (Cefic) i Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Kompozytowego (EUCIA) zainicjowały projekt mający na celu rozwój nowych sposobów recyklingu łopat turbin wiatrowych. Są one wykonane z materiału kompozytowego, który zwiększa wydajność turbin, umożliwiając produkcję i montaż lżejszych i dłuższych łopat.

 
 
 
 
 
Ożywić gliwicką drogę wodną

Ożywić gliwicką drogę wodną

Zgodnie z rządowym programem rewitalizacji żeglugi śródlądowej w Polsce trwa modernizacja 4 śluz Kanału Gliwickiego. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie realizuje właśnie II etap tego projektu. Dzięki unijnemu dofinansowaniu remont przechodzą śluzy: Sławięcice i Nowa Wieś w okolicy Kędzierzyna-Koźla oraz Łabędy i Dzierżno niedaleko Gliwic.

 
 
 
 
 

25 maja 2018 r. weszło w życie Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Informujemy, że administratorem danych osobowych są Namiary Sp. z o.o. (81-319 Gdynia, Śląska 21). Dane nie będą udostępniane innym podmiotom. Masz prawo do wglądu i poprawiania swoich danych oraz możliwość usunięcia swojego adresu email z naszej bazy, klikając wypisz.
Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

 
 
 
 
Namiary Newsletter #160 | Transhipmenty w bezpośredniej obsłudze | Dobrze już było | Wiatrowy recykling | Ożywić gliwicką drogę wodną ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­