Namiary Newsletter #163 | Na bałtyckim rynku kontenerowym | Arktyczne LNG | Porty w walce o klimat | Ekologiczna strategia ro-ro ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­
newsletter-5
Na bałtyckim rynku kontenerowym
 

Na bałtyckim rynku kontenerowym

W 2018 r. kontynuowany był szybki wzrost na rynku kontenerowym (+9,9%) Morza Bałtyckiego, co pozwoliło na przekroczenie bariery 10 mln TEU (10,78 mln TEU). Najwyższą dynamikę względną w tym zakresie uzyskały porty na Litwie (+58%), jednak najwięcej kontenerów przybyło w polskich portach (+449,5 tys. TEU).

 
Hempaguard Max
 

Arktyczne LNG

  Arktyczne LNG

Total, Novatek i inni akcjonariusze Arctic LNG 2, CNOOC, CNPC i konsorcjum Mitsui-Jogmec, Japan Arctic LNG, zatwierdzili ostateczną decyzję inwestycyjną dla projektu, zlokalizowanego na półwyspie Gydan w Rosji. Zakład LNG będzie miał zdolność produkcyjną 19,8 mln t rocznie. Pierwszy ciąg produkcyjny ma ruszyć do 2023 r. dwa kolejne w latach 2024 i 2026.…

 
Grupa Zdunek
Porty w walce o klimat
 

Porty w walce o klimat

Stowarzyszenie handlowe brytyjskich portów, spółek żeglugowych, ubezpieczycieli morskich i marynarzy Maritime UK zobowiązało się wspierać rząd brytyjski w procesie dekarbonizacji. Celem jest zmniejszenie do 2050 r. emisji gazów cieplarnianych więcej niż o połowę w stosunku do obecnego poziomu. Organizacja wezwała do opracowania programu zrównoważonej „niebieskiej gospodarki”, która zapewnia korzyści ekonomiczne przy jednoczesnej ochronie środowiska.

 
 

Ekologiczna strategia ro-ro

Ekologiczna strategia ro-ro 

– Od wielu lat mamy głębokie zaufanie do polskiego rynku, który cały czas się rozwija, co spowodowało, że wprowadziliśmy na serwisy do Polski większy statek, a wcześniej zwiększyliśmy częstotliwość odejść i przeszliśmy z portu w Helsinkach do Hanko, który jest portem typowo towarowym, najbliżej położonym Polski, jeśli chodzi o odległość na morzu. Dzięki tym wszystkim…

 
Logistyka w obrocie portowo-morskim
 

25 maja 2018 r. weszło w życie Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Informujemy, że administratorem danych osobowych są Namiary Sp. z o.o. (81-319 Gdynia, Śląska 21). Dane nie będą udostępniane innym podmiotom. Masz prawo do wglądu i poprawiania swoich danych oraz możliwość usunięcia swojego adresu email z naszej bazy, klikając wypisz.
Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

 
Namiary Newsletter #163 | Na bałtyckim rynku kontenerowym | Arktyczne LNG | Porty w walce o klimat | Ekologiczna strategia ro-ro ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­