Namiary Newsletter #253 | Zyski wracają do normy | Punktualność nieco lepsza | Bezpieczeństwo sieci OT | Morskie project cargo ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­
Newsletter nagłówek
 

Zyski wracają do normy

  Zyski wracają do normy

Pierwszy kwartał br. przyniósł znaczny spadek rentowności większości linii żeglugowych. Był to trzeci kwartalny spadek po siedmiu kolejnych okresach rekordowych przychodów podczas pandemii COVID-19. Mimo to zdaniem analityków 2023 r. pozostanie rentowny dla żeglugi kontenerowej.

 
 

Punktualność nieco lepsza

  Punktualność nieco lepsza

– Globalna niezawodność rozkładów serwisów kontenerowych poprawiała się od początku br. z miesiąca na miesiąc, chociaż tempo to malało z każdym kolejnym miesiącem — powiedział Alan Murphy, dyrektor generalny Sea-Intelligence. Firma prześledziła wyniki ponad 60 przewoźników na 34 różnych szlakach handlowych.

 
Sailingi i Railingi Prenumerata Namiary Namiary Facebook
 

Bezpieczeństwo sieci OT

  Bezpieczeństwo sieci OT

IMO 2023 to nie tylko nowe przepisy dotyczące zwiększenie efektywności istniejących statków Energy Efficiency Existing Ship Index (EEXI). Są one niezbędne dla ograniczenia emisji z żeglugi, ale będą miały również znaczący wpływ na cyberbezpieczeństwo w przemyśle morskim, przede wszystkim w zakresie systemów OT (operational technology).

 
 

Morskie project cargo

  Morskie project cargo

Rok 2022 był dla światowej żeglugi, a przy tym także dla przewozów ładunków typu breakbulk i project cargo, czasem absolutnie wyjątkowym i niezwykłym. Stawki frachtowe dla przewozów kontenerowych poszybowały niebotycznie w górę, osiągając poziom 9-krotnie (!) wyższy od tych notowanych w II kwartale 2020 r. (który był z kolei najsłabszym okresem w ostatnich latach). 

 
  25 maja 2018 r. weszło w życie Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Informujemy, że administratorem danych osobowych są Namiary Sp. z o.o. (81-319 Gdynia, Śląska 21). Dane nie będą udostępniane innym podmiotom. Masz prawo do wglądu i poprawiania swoich danych oraz możliwość usunięcia swojego adresu email z naszej bazy, klikając wypisz. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.  
Namiary Newsletter #253 | Zyski wracają do normy | Punktualność nieco lepsza | Bezpieczeństwo sieci OT | Morskie project cargo ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­