Namiary Newsletter #130 | Promem do Kłajpedy | Chipolbrok planuje dalszy rozwój | Recykling okrętowej sadzy | Dobrze już było
NAMIARY Newsletter
Promem do Kłajpedy
 

Promem do Kłajpedy

We wrześniu br. ruszy połączenie promowe Świnoujście-Kłajpeda – poinformował Marek Trojnar, szef biura strategii i rozwoju portów Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście w trakcie Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Serwis będzie obsługiwany przez Polską Żeglugę Bałtycką z częstotliwością jednego odejścia w tygodniu.

 
 
 
 
Chipolbrok planuje dalszy rozwój
 

Chipolbrok planuje dalszy rozwój

Chińsko-Polskie Towarzystwo Okrętowe SA Chipolbrok, jeden z liderów rynku morskich przewozów ładunków ciężkich i project cargo, rozważa dalszy rozwój swojej floty. Wstępne plany zakładają budowę kolejnych 4 nowych jednostek. Na razie jednak koncepcja ta jest w fazie projektowej.

 
 
 
 
Kontenery - transport kontenerowy
 
 
 
Recykling okrętowej sadzy
 

Recykling okrętowej sadzy

Zespół naukowców z Korean Maritime and Ocean University w Korei Południowej znalazł sposób na przekształcenie sadzy z okrętowych spalin na grafit, który może być wykorzystywany w akumulatorach litowych. Baterie litowe używane są w szerokiej gamie produktów, w tym telefonach i pojazdach elektrycznych, a grafit jest jednym z ich kluczowych komponentów.

 
 
 
 
 
Balt Military Expo  
6. Międzynarodowy Kongres Morski w Szczecinie
Breakbulk Europe
 
 
 
 
Dobrze już było
 

Dobrze już było

- Prowadzona obecnie batalia w Parlamencie Europejskim związana z tzw. Pakietem Mobilności, to w jakimś sensie bój o być albo nie być części polskich firm transportowych. Zmiana pakietu drogowego, czyli propozycje, które są w tej chwili przygotowywane, są niczym innym jak walką państw tzw. starej Unii Europejskiej z krajami nowej Unii. Są to działania protekcjonistyczne, mające na celu ochronę własnego transportu – uważa Tadeusz Wilk, dyrektor departamentu transportu Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych (ZMPD).

 
 
 
 
Namiary nr 09-2019 w Empiku
Namiary Newsletter #130 | Promem do Kłajpedy | Chipolbrok planuje dalszy rozwój | Recykling okrętowej sadzy | Dobrze już było ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­
25 maja 2018 r. weszło w życie Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Informujemy, że administratorem danych osobowych są Namiary na Morze i Handel (81-319 Gdynia, Śląska 21). Dane nie będą udostępniane innym podmiotom. Masz prawo do wglądu i poprawiania swoich danych oraz możliwość usunięcia swojego adresu email z naszej bazy, klikając unsubscribe.
Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.
You have received this email because you have subscribed to Namiary na Morze i Handel as . If you no longer wish to receive emails please unsubscribe
| unsubscribewebversion |