Namiary Newsletter #171 | Rosyjski plan dla Arktyki | Największa pływająca farma | Dzień 4 w Ocean Alliance | Kondycja polskich stoczni ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­
Logo Namiary NEWSLETTER
Rosyjski plan dla Arktyki
 

Rosyjski plan dla Arktyki

Rosyjski rząd opublikował nowy plan zagospodarowania arktycznej Drogi Północnej dla celów żeglugi. Dokument został podpisany przez premiera Dmitrija Miedwiediewa. Zakłada on, że do 2024 r. ładunki przewożone przez Arktykę mają osiągnąć poziom 80 mln t, a do 2030 r. wzrosnąć do 90 mln t.

 
Dodatek specjalny KONTENERY
 

Największa pływająca farma

  Największa pływająca farma

U wybrzeży Portugalii została zainstalowana największa na świecie pływająca turbina wiatrowa, o mocy 8,4 MW. To jeden z elementów projektu WindFloat, który tworzą 3 jednostki półzanurzalne ulokowane niedaleko Viana do Castelo, na północy kraju. Pod koniec grudnia ub.r. pracę zaczęła pierwsza z nich, a druga jest w trakcie instalacji.

 
Dzień 4 w Ocean Alliance
 

Dzień 4 w Ocean Alliance

Sojusz żeglugowy Ocean Alliance podpisał umowę dotyczącą rozszerzenia swojej działalności. Dokument pod nazwą Day4 będzie obowiązywać od kwietnia 2020 r. Jest to odświeżenie produktu aliansu obowiązującej pod nazwa Day3, która działała od kwietnia ub.r. W ramach nowego porozumienia, wchodzący w skład aliansu armatorzy: CMA CGM, COSCO, Evergreen i OOCL, zaoferują 19 serwisów transpacyficznych …

 
 

Kondycja polskich stoczni

Kondycja polskich stoczni 

– W temacie stanu polskich stoczni w zachodniopomorskim mamy obecnie dualizm. Polega on nie tylko na fakcie, że istnieją 2 oddzielne światy gospodarcze – świat firm prywatnych o ugruntowanej i bardzo dobrej renomie oraz mówiąc bardzo dyplomatycznie – mocno kulejącą branżę państwową – uważa Rafał Zahorski, pełnomocnik marszałka województwa zachodniopomorskiego ds. gospodarki morskiej.

 
 

25 maja 2018 r. weszło w życie Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Informujemy, że administratorem danych osobowych są Namiary Sp. z o.o. (81-319 Gdynia, Śląska 21). Dane nie będą udostępniane innym podmiotom. Masz prawo do wglądu i poprawiania swoich danych oraz możliwość usunięcia swojego adresu email z naszej bazy, klikając wypisz.
Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

 
Namiary Newsletter #171 | Rosyjski plan dla Arktyki | Największa pływająca farma | Dzień 4 w Ocean Alliance | Kondycja polskich stoczni ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­