Namiary Newsletter #177 | W obawie przed chińską konkurencją | Zamówień coraz mniej | Rybny gigant | Rok problemów i niedoborów ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­
Logo Namiary NEWSLETTER
Polish Ports 2020 - autopromo
W obawie przed chińską konkurencją
 

W obawie przed chińską konkurencją

SEA Europe, europejskie stowarzyszenie przemysłu stoczniowego i wyposażenia statków, wezwało rządy krajów europejskich do zwiększenia pomocy mającej wesprzeć przemysł okrętowy w przetrwaniu kryzysu wywołanego przez pandemię koronawirusa. Szczególnie biorąc pod uwagę coraz częstsze anulowanie zamówień, m.in. na wycieczkowce, i opóźnienia w realizowanych już projektach.

 
Hempaguard MaX
 

Zamówień coraz mniej

  Zamówień coraz mniej

Stowarzyszenie armatorów BIMCO informuje, że w związku z pandemią koronawirusa znacząco spadły zamówienia na nowe jednostki. W pierwszych 3 miesiącach 2020 r. zamówienia na masowce, tankowce i kontenerowce spadły o ponad 50% w stosunku do analogicznego okresu ub.r. Największy spadek, bo aż o 75%, zanotowano w przypadku masowców.

 
Rybny gigant
 

Rybny gigant

Gigantyczna pływająca farma ryb Havfarm 1 została zwodowana w chińskiej stoczni Yantai CIMC Raffles Shipyard w Szantungu. Powstaje na zamówienie norweskiej firmy Nordlaks. Latem br. obiekt trafić ma do Norwegii, gdzie zostanie wyposażony i przejdzie ostateczne testy. Oczywiście cały projekt uzależniony jest obecnie od rozwoju sytuacji wywołanej koronawirusem.

 
 

Rok problemów i niedoborów

Rok problemów i niedoborów 

Jeżeli chodzi o transport drogowy w 2019 r., działo się sporo, i jak zwykle sporo też było niepewności, problemów, zawirowań i wątpliwości. Kolejny już rok temat Pakietu Mobilności dominował w dyskusjach wśród przewoźników, zajmował ich czas, budził obawy. Dlatego zapewne dobrze, że pod koniec 2019 r. coś wreszcie zaczęło być jasne. Podobnie jak w przypadku…

 
Polish Ports 2020 - autopromo 2
 

25 maja 2018 r. weszło w życie Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Informujemy, że administratorem danych osobowych są Namiary Sp. z o.o. (81-319 Gdynia, Śląska 21). Dane nie będą udostępniane innym podmiotom. Masz prawo do wglądu i poprawiania swoich danych oraz możliwość usunięcia swojego adresu email z naszej bazy, klikając wypisz.
Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

 
Namiary Newsletter #177 | W obawie przed chińską konkurencją | Zamówień coraz mniej | Rybny gigant | Rok problemów i niedoborów ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­