Namiary Newsletter #225 | Dziurawe sankcje | Dużo, coraz więcej… | Odwołana fuzja | Tankowce na amoniak | Dobrze już było ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­
Newsletter nagłówek
Europejski zielony Ład
 

Dziurawe sankcje

  Dziurawe sankcje

Europejska Organizacja Portów Morskich (ESPO) wzywa do jednolitego stosowania nowo nałożonego zakazu dla statków pływających pod rosyjską banderą we wszystkich unijnych portach morskich. Zakaz został przyjęty 8 kwietnia, w ramach 5. zestawu sankcji wobec Rosji.

 
 

Dużo, coraz więcej…

  Dużo, coraz więcej…

Po raz pierwszy od 15 lat portfel zamówień na kontenerowce przekroczył 6,5 mln TEU – wynika z danych BIMCO. To efekt rosnącego popytu na przewozy kontenerowe oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska, co skłania do wymiany floty. To najwyższy poziom zamówień od 2008 r.

 
Sailingi i railingi
 

Odwołana fuzja

  Odwołana fuzja

Cargotec i Konecranes, liderzy rynku w produkcji portowych urządzeń przeładunkowych, zrezygnowali z planów połączenia swoich sił. To efekt sprzeciwu wobec transakcji ze strony brytyjskiego Urzędu ds. Konkurencji i Rynków oraz Wydziału Antymonopolowego Departamentu Sprawiedliwości Stanów Zjednoczonych. Wartość transakcji wyceniano na 5 mld USD.

 
 

Tankowce na amoniak

  Tankowce na amoniak

Pod koniec 2025 r. wejdzie do eksploatacji pierwszy z dwóch planowanych tankowców VLCC zasilanych amoniakiem. Lloyd’s Register, Samsung Heavy Industries i malezyjska firma żeglugowa MISC, za pośrednictwem swojej singapurskiej firmy AET, podpisały protokół ustaleń w tej sprawie. 

 
 

Dobrze już było

  Dobrze już było

2021 r. był kolejnym trudnym rokiem dla transportu drogowego i firm działających na tym rynku – nie tylko z Polski. Prawdopodobnie można to napisać również o kilku poprzednich latach, ale rzeczywiście wydaje się, że dobrze już było, a od jakiegoś czasu jest źle i może być jeszcze gorzej. 

 
  25 maja 2018 r. weszło w życie Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Informujemy, że administratorem danych osobowych są Namiary Sp. z o.o. (81-319 Gdynia, Śląska 21). Dane nie będą udostępniane innym podmiotom. Masz prawo do wglądu i poprawiania swoich danych oraz możliwość usunięcia swojego adresu email z naszej bazy, klikając wypisz. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.  
Namiary Newsletter #225 | Dziurawe sankcje | Dużo, coraz więcej… | Odwołana fuzja | Tankowce na amoniak | Dobrze już było ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­