Namiary Newsletter #170 | Refleksje nad Nowym Jedwabnym Szlakiem | Dopłaty do negocjacji | Rosyjski apetyt na Arktykę | Niepokojący zakaz kontroli ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­
Logo Namiary NEWSLETTER
Refleksje nad Nowym Jedwabnym Szlakiem
 

Refleksje nad Nowym Jedwabnym Szlakiem

– Transport koleją standardowego kontenera między Szanghajem a Duisburgiem kosztuje od 4500 USD do 6700 USD, podczas gdy koszt wysłania podobnego kontenera z Szanghaju do Hamburga statkiem to ok. 1700 USD. Ta różnica jest po prostu zbyt duża, aby transport kolejowy był naprawdę konkurencyjny w stosunku do transportu oceanicznego, mimo że pociągi przewożą ładunek z prędkością…

 
Morski Rynek Pracy - Autopromocja
 

Dopłaty do negocjacji

  Dopłaty do negocjacji

Global Shippers Forum (GSF) wydało porady dla importerów, eksporterów oraz spedytorów, którzy spotkali się z żądaniem nowych dopłat paliwowych ze strony armatorów oceanicznych. Jest to związane z wejściem w życie regulacji IMO 2020 obniżającej, od 1 stycznia br., zawartość siarki w paliwie okrętowym...

 
Rosyjski apetyt na Arktykę
 

Rosyjski apetyt na Arktykę

Lodołamacz atomowy Arktika, uważany obecnie za największy tego typu statek na świecie, przeszedł pod koniec ub.r. pierwsze próby morskie w pobliżu Stoczni Bałtyckiej w Petersburgu. Jest to pierwsza z serii 5 jednostek, które mają wejść do eksploatacji i pływać Północną Drogą Morską. Celem Moskwy jest bowiem, aby trasa ta była dostępna dla żeglugi przez…

 
 

Niepokojący zakaz kontroli

Niepokojący zakaz kontroli 

Dwie firmy, które od kilku lat na terenie parkingu przy gdańskim DCT kontrolowały stan techniczny części kontenerów, od 1 stycznia br. nie mogą już tego robić. Szefostwo terminalu zakazało im działalności na swoim terenie, motywując to m.in. tym, że ich praca spowalnia przepływ ładunków kontenerowych. – Działalność kontrolerska zabezpieczała interesy wielu uczestników łańcucha dostaw transportu…

 
 

25 maja 2018 r. weszło w życie Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Informujemy, że administratorem danych osobowych są Namiary Sp. z o.o. (81-319 Gdynia, Śląska 21). Dane nie będą udostępniane innym podmiotom. Masz prawo do wglądu i poprawiania swoich danych oraz możliwość usunięcia swojego adresu email z naszej bazy, klikając wypisz.
Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

 
Namiary Newsletter #170 | Refleksje nad Nowym Jedwabnym Szlakiem | Dopłaty do negocjacji | Rosyjski apetyt na Arktykę | Niepokojący zakaz kontroli ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­