Namiary Newsletter #179 | Portowa automatyzacja | Wielozadaniowy lider wciąż na czele | Chiński apetyt na technologię | Promocja na zapleczu ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­
Logo Namiary NEWSLETTER
Portowa automatyzacja
 

Portowa automatyzacja

Według firmy konsultingowej McKinsey and Company automatyzacja portów jest jednym z kluczowych obszarów zainteresowania branży żeglugowej. Z kolei raport Global Industry Analysts ze stycznia 2020 r. informuje, że światowy rynek automatyzacji portów kontenerowych wzrośnie w ciągu najbliższych lat o 2,5 mld USD. Mimo to porty znacznie wolniej wdrażają elementy automatyzacji niż inne sektory.

 
 

Wielozadaniowy lider wciąż na czele

  Wielozadaniowy lider wciąż na czele

Światowa flota wielozadaniowych jednostek do przewozu ładunków ciężkich i ponadgabarytowych z dźwigami o łącznym unosie powyżej 100 t, dysponowała na koniec 2019 r. 1018 statkami o łącznej nośności 15,5 mln t, z czego w ub.r. przybyło ich 11, a ubyło 4 (sprzedane na złom).

 
Chiński apetyt na technologię
 

Chiński apetyt na technologię

DNV GL i China Shipbuilding Corporation podpisały umowę mającą na celu wsparcie rozwoju nowej generacji statków offshore. Należąca do chińskiego koncernu stocznia Dalian Shipbuilding Industry Company (DSIC) będzie współpracować z towarzystwem klasyfikacyjnym przy projekcie inteligentnego statku z ciężkimi dźwigami o unosie 3500 t. 

 
 

Promocja na zapleczu

Promocja na zapleczu 

W ostatnich 10 latach dynamika rozwoju polskich portów jest duża, oczywiście tych o znaczeniu międzynarodowym i podstawowym dla gospodarki. Zwiększają się przeładunki, rozbudowują się terminale, powstają nowe, tam gdzie jeszcze jest miejsce, a gdzie nie ma – planuje się budowę portów zewnętrznych.

 
 

25 maja 2018 r. weszło w życie Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Informujemy, że administratorem danych osobowych są Namiary Sp. z o.o. (81-319 Gdynia, Śląska 21). Dane nie będą udostępniane innym podmiotom. Masz prawo do wglądu i poprawiania swoich danych oraz możliwość usunięcia swojego adresu email z naszej bazy, klikając wypisz.
Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

 
Namiary Newsletter #179 | Portowa automatyzacja | Wielozadaniowy lider wciąż na czele | Chiński apetyt na technologię | Promocja na zapleczu ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­