Namiary Newsletter #180 | Ładunek prosto z drona | Ładunki ciężkie dla Arctic LNG | Bezpieczne bunkrowanie LNG | Na rynku przewozów ponadnormatywnych ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­
Logo Namiary NEWSLETTER
Ładunek prosto z drona
 

Ładunek prosto z drona

W porcie w Rotterdamie świętowano, pod koniec maja br., pierwszą operację dostawy ładunku na statek za pośrednictwem drona. W ramach eksperymentu dostarczył on wielkoformatowy przełącznik sieci komputerowej na jednostkę offshore Pioneering Spirit, szwajcarskiego armatora Allseas, największy na świecie statek, jeśli chodzi o tonaż brutto: ponad 403 tys. GT. Zarząd holenderskiego portu chce sprawdzić, czy i w jaki sposób dostawy dronami mogłyby zwiększyć efektywność transportu w obszarze portu. Jest to także krok w kierunku bezzałogowego lotniczego transportu towarowego.

 
Sailingi i railingi
 

Ładunki ciężkie dla Arctic LNG

  Ładunki ciężkie dla Arctic LNG

Holenderska firma Mammoet, specjalizująca się w obsłudze ładunków ciężkich i ponadgabarytowych, podpisała umowę na transport i instalację elementów dla projektu Arctic LNG 2. W ciągu 4 lat firma zainstaluje 42 duże moduły urządzeń na 3 betonowych konstrukcjach grawitacyjnych (GBS).

 
Bezpieczne bunkrowanie LNG
 

Bezpieczne bunkrowanie LNG

Firmy Tritec Marine i Stena LNG rozpoczęły współpracę nad stworzeniem innowacyjnej koncepcji „SAFE Bunker”. Jej celem jest opracowanie projektu, który zaspokoi rosnące zapotrzebowanie na bunkrowanie LNG – ma to być jednostka, która nie tylko gwarantuje bezpieczne i wydajne dostarczanie skroplonego gazu, ale eliminuje również konieczność kontaktu pomiędzy dwoma statkami.

 
 

Na rynku przewozów ponadnormatywnych

Na rynku przewozów ponadnormatywnych 

W ciągu ostatniego roku w zakresie przewozów ponadnormatywnych w Polsce nie mieliśmy do czynienia ze zmianami, które można by nazwać spektakularnymi. Kończono dostawy importowe związane z dużymi inwestycjami w energetykę, kontynuowano eksport z dobrze znanych fabryk rodzimych producentów, jak również tych działających w strukturach korporacji międzynarodowych.

 
 

25 maja 2018 r. weszło w życie Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Informujemy, że administratorem danych osobowych są Namiary Sp. z o.o. (81-319 Gdynia, Śląska 21). Dane nie będą udostępniane innym podmiotom. Masz prawo do wglądu i poprawiania swoich danych oraz możliwość usunięcia swojego adresu email z naszej bazy, klikając wypisz.
Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

 
Namiary Newsletter #180 | Ładunek prosto z drona | Ładunki ciężkie dla Arctic LNG | Bezpieczne bunkrowanie LNG | Na rynku przewozów ponadnormatywnych ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­