Namiary Newsletter #184 | Kontenery z mniejsza przepustowością | Energooszczędne chłodnie | Inteligentna żegluga z Chin | Żegluga śródlądowa z perspektywy niemieckich portów ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­
Logo Namiary NEWSLETTER
NEWSLETTER2
Kontenery z mniejsza przepustowością
 

Kontenery z mniejsza przepustowością

Pandemia koronawirusa, wojny handlowe i zmiany wzorców żeglugi będą miały długotrwały wpływ na działalność portów kontenerowych. Jednym z przejawów tej sytuacji będzie spadek ich przepustowości – wynika z raportu „The Global Container Terminal Operators Annual Review and Forecast” firmy konsultingowej Drewry.

 
 

Energooszczędne chłodnie

  Energooszczędne chłodnie

Amerykańska firma Fresh Del Monte Produce, specjalizująca się w transporcie produktów chłodzonych, odebrała pierwszy z energooszczędnych kontenerowców nowej generacji Del Monte Gold. Sześć statków tej klasy, zamówionych w 2018 r., zostało zaprojektowanych zgodnie z najnowszymi standardami efektywności energetycznej i jest częścią działań firmy na rzecz zmniejszenia emisji i zwiększenia zrównoważonego charakteru działalności. 

 
Sailingi i railingi
Inteligentna żegluga z Chin
 

Inteligentna żegluga z Chin

Chińska Administracja Bezpieczeństwa Morskiego Ministerstwa Transportu i państwowa China Shipping Group podpisały porozumienie o współpracy strategicznej dotyczące budowy inteligentnych statków. Zgodnie z umową obie instytucje będą współpracować m.in. w zakresie rozwoju inteligentnego transportu, technologii ochrony środowiska morskiego oraz bezpieczeństwa morskiego.

 
 

Żegluga śródlądowa z perspektywy niemieckich portów

Żegluga śródlądowa z perspektywy niemieckich portów 

– Przy stosunkowo niewielkiej liczbie jednostek śródlądowych mamy możliwość obsługi znacznie większej ilości ładunku ze statków oceanicznych w porównaniu z transportem drogowym. Możliwy jest również wysoki stopień automatyzacji procesów przeładunkowych. Wszystko to zapewnia przewagę kosztową w porównaniu z transportem samochodowym – zapewniają przedstawiciele Hafen Hamburg Marketing.

 
 

25 maja 2018 r. weszło w życie Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Informujemy, że administratorem danych osobowych są Namiary Sp. z o.o. (81-319 Gdynia, Śląska 21). Dane nie będą udostępniane innym podmiotom. Masz prawo do wglądu i poprawiania swoich danych oraz możliwość usunięcia swojego adresu email z naszej bazy, klikając wypisz.
Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

 
Namiary Newsletter #184 | Kontenery z mniejsza przepustowością | Energooszczędne chłodnie | Inteligentna żegluga z Chin | Żegluga śródlądowa z perspektywy niemieckich portów ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­