Namiary Newsletter #239 | Kontenerowe spowolnienie | Największa pływająca farma wiatrowa | Metanol w natarciu | Rosyjski jacht na sprzedaż | Bałtyckie ro-ro 2022 ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­
Newsletter nagłówek
 

Kontenerowe spowolnienie

  Kontenerowe spowolnienie

W pierwszych 3 kwartałach 2022 r. tylko kilka portów może pochwalić się znaczącym wzrostem. Są to Baltic Hub w Gdańsku i Gioia Tauro we Włoszech – wynika z podsumowania 9 miesięcy br. sporządzonych przez prof. Theo Nottebooma, wykładowcę ekonomiki żeglugi m.in. na uniwersytetach w Antwerpii i Gandawie. Gdański terminal odnotował rekordowy wzrost obrotów wśród 15…

 
autopromozyczenianewsletter
 

Największa pływająca farma wiatrowa

  Największa pływająca farma wiatrowa

Pływająca farma wiatrowa Hywind Tampen, położona prawie 90 Mm od zachodniego wybrzeża Norwegii, 13 listopada br. rozpoczęła produkcję energii elektrycznej. Ma to być największy tego typu obiekt na świecie. Docelowo bowiem ma składać się z 11 turbin o mocy 8-8,6 MW.

 
 

Metanol w natarciu

  Metanol w natarciu

Szwedzka firma żeglugowa OljOla, wspólnie ze Stena Oil i Stena Teknik, przygotowuje się do wprowadzenia do eksploatacji nowego tankowca do przewozu ropy i chemikaliów, który ma stać się jednym z pierwszych statków do bunkrowania metanolu. Jednostka będzie mieć 2 tys. t nośności i zbiorniki o pojemność 2,1 tys. m³. 

 
Sailingi i Railingi Namiary Facebook Prenumerata Namiary
 

Rosyjski jacht na sprzedaż

  Rosyjski jacht na sprzedaż

Hiszpański sąd nakazał zajęcie rosyjskiego jachtu Meridian A z powodu niezapłaconych rachunków stoczniowych. Władze hiszpańskie unieruchomiły jednostkę na początku marca br., krótko po inwazji Rosji na Ukrainę.

 
 

Bałtyckie ro-ro 2022

  Bałtyckie ro-ro 2022

Bałtycki rynek przewozów ładunków w systemie ro-ro obejmuje głównie żeglugę promową w basenie Regonu Morza Bałtyckiego oraz klasyczne serwisy ro-ro, eksploatowane zarówno na połączeniach wewnątrzbałtyckich, jak i na serwisach łączących porty regionu z portami Morza Północnego i Zatoki Biskajskiej.

 
  25 maja 2018 r. weszło w życie Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Informujemy, że administratorem danych osobowych są Namiary Sp. z o.o. (81-319 Gdynia, Śląska 21). Dane nie będą udostępniane innym podmiotom. Masz prawo do wglądu i poprawiania swoich danych oraz możliwość usunięcia swojego adresu email z naszej bazy, klikając wypisz. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.  
Namiary Newsletter #239 | Kontenerowe spowolnienie | Największa pływająca farma wiatrowa | Metanol w natarciu | Rosyjski jacht na sprzedaż | Bałtyckie ro-ro 2022 ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­