W obliczu topniejących marży, rosnących kosztów, presji płacowej i ożywionej konkurencji wykorzystanie sztucznej inteligencji może być poważną szansą dla branży logistycznej. Oczywiście narzędzia na niej oparte nie załatwią wszystkiego, ale mogą przyśpieszyć ważne procesy i pozwolą na zdobycie nowych klientów.

Sztuczna inteligencja przestaje być jedynie wytworem wyobraźni czy gadżetem z zaawansowanych laboratoriów. Staje się narzędziem, które może realnie wpłynąć na zyskowność firm, ich konkurencyjność oraz zdolność przystosowania się do dynamicznie zmieniającego się rynku. Generatywna AI, za której sprawą maszyny uczą się rozumieć i przetwarzać język naturalny, otwiera drzwi do automatyzacji zadań wymagających nie tylko rutynowej, ale też specjalistycznej wiedzy. Nie ustępuje ona również kroku w dziedzinach wymagających kreatywności.


Dostęp do dalszej treści jest ograniczony tylko dla prenumeratorów. Zaloguj się lub zarejstruj przy użyciu kodu zaproszenia, który otrzymałeś/otrzymasz wraz z prenumeratą.

Mam już konto
   
Nie mam konta
*Pole wymagane
PRZEZMariusz Żakiewicz
ŹRÓDŁONamiary na Morze i Handel 06/2024
Poprzedni artykułPCS na cyfrowym kursie
Następny artykułNiskie zainteresowanie