Fakty i trendy

Rynek portowy na Bałtyku

Sektor portowy regionu Morza Bałtyckiego wszedł w nowy 2020 r. z relatywnie dużym potencjałem wzrostowym, choć doniesienia z Chin (przestoje eksportowej produkcji przemysłowej) oraz...

Systemy inteligentnej floty

HMM i Samsung Heavy Industries podpisały porozumienie na rzecz opracowania i wdrożenia technologii inteligentnych statków. Zgodnie z warunkami umowy firmy będą współpracować w zakresie...

Rosyjskie LNG

Sovcomflot (Grupa SCF) i Novatek zamówiły kolejne 10 gazowców Arc7 LNG o pojemności 174 tys. m³, które powstaną w stoczni Zvezda na rosyjskim Dalekim...

Samochodowiec na wiatr

Oceanbird to napędzany głównie wiatrem samochodowiec zaprojektowany przez konsorcjum szwedzkich firm Wallenius Marine i SSPA oraz KTH (Królewski Instytut Techniczny), wspieranych także finansowo przez...

Kolejowa wymiana handlowa

– Pandemia mocno dała się we znaki gospodarce i spowodowała zaburzenia globalnych łańcuchów dostaw. Przykładem może być dwukrotnie większa liczba anulowanych zawinięć statków...

Kontenerowiec na gaz

CMA CGM Tenere będzie pierwszym kontenerowcem zasilanym wyłącznie LNG. Jednostka wkrótce opuści stocznię Hyundai Samho Heavy Industries. Statek o pojemności 14,8 tys. TEU powstaje...

W kierunku cyfrowej żeglugi

Japoński projekt e5 Lab, skupiający się na elektryfikacji i cyfryzacji statków oceanicznych, ogłosił kolejny krok w swoich badaniach. Firma zaprezentowała pierwszą wersję Roboship, statku...

Ładunki chłodzone w natarciu

Przewozy ładunków chłodzonych drogą morską wzrosną do 2024 r. o 3,7% i osiągną poziom 156 mln t – wynika z raportu „Reefer Shipping Annual...

Spadek przewozów, stary tabor i inwestycje

Żegluga śródlądowa jest najsłabiej wykorzystywanym środkiem transportu w Polsce. Jej udział w przewozach ładunków w latach 2000-2019 zmniejszył się z 0,8% do 0,2%. W...

Informacja o Twoich danych

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Drogi użytkowniku,
25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”
W związku z tym informujemy cię o przetwarzaniu twoich danych oraz zasadach na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

Jakich danych dotyczy zgoda?
Zgoda dotyczy danych, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie ze stron internetowych, serwisów oraz innych funkcjonalności strony Namiarów na Morze i Handel w tym zapisywanych w plikach cookies.

Kto administruje twoje dane?
Administratorem twoich danych będzie wydawca dwutygodnika Namiary na Morze i Handel, firma Namiary Sp. z o.o., którego szczegółowe dane znajdziesz tutaj oraz zaufani partnerzy wydawcy.
W związku z powyższym zgadzam się na profilowanie i przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych, które są zbierane w ramach korzystania przeze mnie ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności strony www.namiary.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies przez wydawcę Namiary Sp. z o.o. i Zaufanych Partnerów również po rozpoczęciu obowiązywania RODO czyli od 25 maja 2018 roku.
Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne i możesz ją wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.