Fakty i trendy

Polska na mapie LNG

Analiza rynku LNG na świecie i w Europie, najnowsze nowinki technologiczne, a także znacznie LNG dla niezależności energetycznej w regionie – to główne tematy...

Ładunek nie lubi monopolu

Rynek załadowców i spedytorów z niepokojem śledzi rosnącą koncentrację i wzrost siły rynkowej armatorów, obawiając się dyktatu i redukcji obszaru swej działalności, a także...

Kto zapłaci za nowe regulacje?

Ok. 160 USD więcej za TEU trzeba będzie zapłacić od stycznia 2020 r. po wejściu w życie regulacji Międzynarodowej Organizacji Morskiej (IMO), nakazujących stosowanie...

Cyfrowe bezpieczeństwo

Międzynarodowe Stowarzyszenie Towarzystw Klasyfikacyjnych (IACS) opublikowało 9 z 12 zaleceń dotyczących bezpieczeństwa cybernetycznego statków. Początkowo IACS zajęło się tematyką jakości oprogramowania (w 2006 r.),...

Europejski spór o złomowanie

Zgodnie z rozporządzeniem Unii Europejskiej w sprawie recyklingu statków jednostki pływające pod unijna banderą będą musiały od stycznia 2019 r. być złomowane w stoczniach...

NaviRail 2018 zintegruje branżę TSL na Pomorzu Zachodnim

W dniach 17-18 października – już po raz drugi w szczecińskim Centrum Kultury Euroregionu Stara Rzeźnia – odbędzie się konferencja NaviRail skierowana do przedsiębiorców...

Rynek ma zawsze rację

- Poprawa infrastruktury drogowej i portowej, wzrost PKB i bardziej dynamiczny rozwój Europy Północnej sprawi, że rynek będzie przesuwał się coraz bardziej z zachodu...

Brytyjskie porty po brexicie

Organizacja Portów Brytyjskich (British Ports Association - BPA) z niepokojem śledzi przebieg negocjacji między Wielką Brytania a Unią Europejską mających na celu zapewnienie swobodnego...

Sztuczna inteligencja na promie

Szwedzki armator Stena Line prowadzi pilotażowe badanie zastosowania technologii sztucznej inteligencji (AI) na promie Stena Scandinavica, na trasie Göteborg-Kilonia. Wraz z firmą Hitachi opracowywany...

Informacja o Twoich danych

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola “zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Drogi użytkowniku,
25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE określane jako “RODO”, “ORODO”, “GDPR” lub “Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”
W związku z tym informujemy cię o przetwarzaniu twoich danych oraz zasadach na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

Jakich danych dotyczy zgoda?
Zgoda dotyczy danych, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie ze stron internetowych, serwisów oraz innych funkcjonalności strony Namiarów na Morze i Handel w tym zapisywanych w plikach cookies.

Kto administruje twoje dane?
Administratorem twoich danych będzie wydawca dwutygodnika Namiary na Morze i Handel, firma Namiary Sp. z o.o., którego szczegółowe dane znajdziesz tutaj oraz zaufani partnerzy wydawcy.
W związku z powyższym zgadzam się na profilowanie i przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych, które są zbierane w ramach korzystania przeze mnie ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności strony www.namiary.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies przez wydawcę Namiary Sp. z o.o. i Zaufanych Partnerów również po rozpoczęciu obowiązywania RODO czyli od 25 maja 2018 roku.
Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne i możesz ją wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.