Fakty i trendy

Kondycja polskich stoczni

– W temacie stanu polskich stoczni w zachodniopomorskim mamy obecnie dualizm. Polega on nie tylko na fakcie, że istnieją 2 oddzielne światy gospodarcze –...

Dzień 4 w Ocean Alliance

Sojusz żeglugowy Ocean Alliance podpisał umowę dotyczącą rozszerzenia swojej działalności. Dokument pod nazwą Day4 będzie obowiązywać od kwietnia 2020 r. Jest to odświeżenie usługi...

Największa pływająca farma

U wybrzeży Portugalii została zainstalowana największa na świecie pływająca turbina wiatrowa, o mocy 8,4 MW. To jeden z elementów projektu WindFloat, który tworzą 3...

Rosyjski plan dla Arktyki

Rosyjski rząd opublikował nowy plan zagospodarowania arktycznej Drogi Północnej dla celów żeglugi. Dokument został podpisany przez premiera Dmitrija Miedwiediewa. Zakłada on, że do 2024...

Niepokojący zakaz kontroli

Dwie firmy, które od kilku lat na terenie parkingu przy gdańskim DCT kontrolowały stan techniczny części kontenerów, od 1 stycznia br. nie mogą już...

Rosyjski apetyt na Arktykę

Lodołamacz atomowy Arktika, uważany obecnie za największy tego typu statek na świecie, przeszedł pod koniec ub.r. pierwsze próby morskie w pobliżu Stoczni Bałtyckiej w...

Dopłaty do negocjacji

Global Shippers Forum (GSF) wydało porady dla importerów, eksporterów oraz spedytorów, którzy spotkali się z żądaniem nowych dopłat paliwowych ze strony armatorów oceanicznych. Jest...

Refleksje nad Nowym Jedwabnym Szlakiem

– Transport koleją standardowego kontenera między Szanghajem a Duisburgiem kosztuje od 4500 USD do 6700 USD, podczas gdy koszt wysłania podobnego kontenera z Szanghaju...

Nowe urządzenia i nowe lokomotywy

PCC Intermodal SA oraz Cargotec Poland Sp. z o.o. podpisały umowę na dostawę czterech wozów przedsiębiernych (typu reachstacker) o łącznej wartości blisko 1,5 mln...

Informacja o Twoich danych

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Drogi użytkowniku,
25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”
W związku z tym informujemy cię o przetwarzaniu twoich danych oraz zasadach na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

Jakich danych dotyczy zgoda?
Zgoda dotyczy danych, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie ze stron internetowych, serwisów oraz innych funkcjonalności strony Namiarów na Morze i Handel w tym zapisywanych w plikach cookies.

Kto administruje twoje dane?
Administratorem twoich danych będzie wydawca dwutygodnika Namiary na Morze i Handel, firma Namiary Sp. z o.o., którego szczegółowe dane znajdziesz tutaj oraz zaufani partnerzy wydawcy.
W związku z powyższym zgadzam się na profilowanie i przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych, które są zbierane w ramach korzystania przeze mnie ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności strony www.namiary.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies przez wydawcę Namiary Sp. z o.o. i Zaufanych Partnerów również po rozpoczęciu obowiązywania RODO czyli od 25 maja 2018 roku.
Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne i możesz ją wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.