Teksty Namiarów

Biała księga, czyli dyskusja o dotacjach

Zagrożenie dla europejskiego przemysłu, w tym stoczni, ze strony azjatyckiej konkurencji od lat było zmorą europejskich firm. Pandemia przyspieszyła realne działania Unii Europejskiej w...

Crewing w cieniu pandemii

Pandemia COVID-19 oficjalnie rozpoczęła się 17 listopada 2019 r. w chińskim mieście Wuhan, 11 marca 2020 r. sytuacja była już na tyle poważna, że...

Wodorowa kolej

Koncepcja wykorzystania wodoru jako „zielonego” paliwa w transporcie szynowym zaczęła nabierać realnych kształtów dopiero w kilku ostatnich latach, choć termin „kolej wodorowa” pojawił się...

Zarządzanie na uwięzi

Postępujący światowy kryzys związany z koronawirusem silnie oddziałuje na międzynarodową branżę transportu morskiego. W wyniku spadającej konsumpcji, a także liczby inwestycji wielu światowych armatorów...

Trzy lata z promem widmem

„Dokładnie w trzecią rocznicę uroczystego położenia stępki pod budowę promu dla Polskiej Żeglugi Bałtyckiej gotowa, nowoczesna jednostka spłynęła z pochylni Wulkan” – tak w...

Nowy Jedwabny Szlak – kiedy warto wziąć go pod uwagę?

Dla wielu importerów możliwość przewozu koleją towarów z Chin do Europy wciąż jest nowością. Jeszcze mniej osób korzysta z tej formy transportu przy eksporcie...

Inwestycje na falującym rynku

Finansowanie inwestycji żeglugowych to jedno z najbardziej kapitałochłonnych i ryzykownych przedsięwzięć. Wydatki na najnowsze, największe czy też najbardziej skomplikowane statki mogą sięgać pokaźnych kwot...

Ubezpieczenia ładunków w praktyce

Temat ubezpieczeń pozostaje nieodłączną częścią gospodarki morskiej i branż z nią powiązanych. Nie ma w tym nic dziwnego, jeśli uświadomimy sobie, że ubezpieczenie to...

Na rynku przewozów ponadnormatywnych

W ciągu ostatniego roku w zakresie przewozów ponadnormatywnych w Polsce nie mieliśmy do czynienia ze zmianami, które można by nazwać spektakularnymi. Kończono dostawy importowe...

Informacja o Twoich danych

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Drogi użytkowniku,
25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”
W związku z tym informujemy cię o przetwarzaniu twoich danych oraz zasadach na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

Jakich danych dotyczy zgoda?
Zgoda dotyczy danych, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie ze stron internetowych, serwisów oraz innych funkcjonalności strony Namiarów na Morze i Handel w tym zapisywanych w plikach cookies.

Kto administruje twoje dane?
Administratorem twoich danych będzie wydawca dwutygodnika Namiary na Morze i Handel, firma Namiary Sp. z o.o., którego szczegółowe dane znajdziesz tutaj oraz zaufani partnerzy wydawcy.
W związku z powyższym zgadzam się na profilowanie i przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych, które są zbierane w ramach korzystania przeze mnie ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności strony www.namiary.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies przez wydawcę Namiary Sp. z o.o. i Zaufanych Partnerów również po rozpoczęciu obowiązywania RODO czyli od 25 maja 2018 roku.
Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne i możesz ją wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.