Na bałtyckim rynku promowym

W regionie Morza Bałtyckiego na międzynarodowych liniach promowych oraz głównych połączeniach między wyspami w rejonie Danii i Szwecji funkcjonuje 15 operatorów. Ich liczba nie...

Anatomia chaosu

Konwencja MLI to wielostronny instrument prawny, który ma ułatwić państwom sygnatariuszom (w tej chwili 94) zmianę umów o unikaniu podwójnego opodatkowania, których są stronami....

Stoczniowa kondycja

Przemysł okrętowy jest sektorem globalnym. Oznacza to, że oceny sytuacji w polskim przemyśle okrętowym nie można przeprowadzać bez uwzględnienia charakteru tego przemysłu i działań...

Namiary na morze i handel nr 06/2020

Wybrane teksty numeru: Żeglugowy rachunek ekonomiczny - Jerzy Latała, właściciel Żeglugi Gdańskiej Podtrzymać rozwój - Jak w 2019 r. radziły sobie polskie firmy żeglugowe...

Czas nieustannych zmian

Rok 2019 został określony przez Międzynarodowy Fundusz Walutowy jako najsłabszy gospodarczo okres od czasu globalnego wielkiego kryzysu rozpoczętego na przełomie lat 2008 i 2009....

Autonomiczne okręty podwodne

Brytyjska Royal Navy planuje wprowadzenie do eksploatacji autonomicznej łodzi podwodnej. Defence and Security Accelerator (DASA) podpisała kontrakt z MSubs Ltd z Plymouth, owartości 1...

Surowce z morskiego dna

Allseas, jeden z największych na wiecie operatorów offshore, zakupił ultragłębokowodny statek wiertniczy Vitoria 10000. Ma zostać on przekształcony w statek służący do wydobycia z...

Planowane odbicie w II połowie roku

Według Allianz SE, jednego z wiodących europejskich ubezpieczycieli, wpływ koronawirusa na światowy handel będzie większy niż w wyniku wojny handlowej między USA i Chinami....

Stoczniowa kondycja

Przemysł okrętowy jest sektorem globalnym. Oznacza to, że oceny sytuacji w polskim przemyśle okrętowym nie można przeprowadzać bez uwzględnienia charakteru tego przemysłu i działań...

Pat w sprawie toru

Wciąż nie ma zgody między Ministerstwem Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej a miastem i Portem Elbląg co do tego, która ze stron ma sfinansować...

Informacja o Twoich danych

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Drogi użytkowniku,
25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”
W związku z tym informujemy cię o przetwarzaniu twoich danych oraz zasadach na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

Jakich danych dotyczy zgoda?
Zgoda dotyczy danych, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie ze stron internetowych, serwisów oraz innych funkcjonalności strony Namiarów na Morze i Handel w tym zapisywanych w plikach cookies.

Kto administruje twoje dane?
Administratorem twoich danych będzie wydawca dwutygodnika Namiary na Morze i Handel, firma Namiary Sp. z o.o., którego szczegółowe dane znajdziesz tutaj oraz zaufani partnerzy wydawcy.
W związku z powyższym zgadzam się na profilowanie i przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych, które są zbierane w ramach korzystania przeze mnie ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności strony www.namiary.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies przez wydawcę Namiary Sp. z o.o. i Zaufanych Partnerów również po rozpoczęciu obowiązywania RODO czyli od 25 maja 2018 roku.
Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne i możesz ją wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.