RailGate Europe – pierwsze w pełni cyfrowe NTOCC

RailGate Europe jest pierwszym NTOCC (non-train operating common carrier) w Europie, kierującym usługi wyłącznie do spedytorów. Naszą podstawową wartością jest bycie w 100% neutralnym i zawsze wspierającym firmy spedycyjne partnerem, zachowując brak konkurencji.

Historia RailGate rozpoczęła się jeszcze przed jej oficjalnym startem w 2018 roku, ponieważ została założona przez 3 wiodących NVOCC – Nordicon, Austromar i Baltic Consol Line – specjalizujących się w neutralnych konsolidacjach LCL z 50-letnim doświadczeniem na rynku. Firma posiada biura w Polsce i w Niemczech oraz sieć przedstawicieli na całym świecie.

Do naszych głównych usług należy import konsolidacji kolejowej LCL oraz usługi multimodalne FCL nie tylko z Chin (w tym z Hongkongu), ale również z innych krajów Dalekiego Wschodu, takich jak Japonia, Korea i Tajwan. Aby wyjść naprzeciw potrzebom klientów i rozszerzyć usługi eksportowe FCL i LCL RAIL, w tym roku uruchamiamy pierwsze konsolidacje eksportowe. Będąc konsolidatorem, zapewniamy minimalizację kosztów wysyłki, oszczędzamy czas klientów, zwiększamy efektywność, a także przygotowujemy lepsze harmonogramy wysyłek i proponujemy rozwiązania door-to-door.

W celu utrzymania pozycji lidera oferujemy wyłącznie firmom spedycyjnym możliwość konsolidacji FCL RAIL w „Block Train” oraz ekskluzywne rozwiązania z Chin do Europy.

Aby być wiodącym NTOCC na świecie, staramy się być pierwszymi, w pełni cyfrowymi w czasowej perspektywie do końca 2023 roku poprzez coroczne zwiększanie inwestycji w autorski system ERP zbudowany na Salesforce, który pozwala na zwiększenie poziomu obsługi klienta i przejrzystości usług RailGate. Najnowsza aktualizacja udostępnia klientom lokalizacje ładunków w czasie rzeczywistym, które można sprawdzić samodzielnie.

Neutralność, niezawodny serwis i konkurencyjne stawki to powody, dla których RailGate Europe szybko się rozwija. Ciągła cyfryzacja naszych procesów, przy jednoczesnym zachowaniu osobistego podejścia, pomoże klientom RailGate z branży spedycyjnej stać się bardziej konkurencyjnymi.

Więcej informacji na stronie www.railgateeurope.com

Poprzedni artykułNamiary na Morze i Handel nr 06/2022
Następny artykułMimo sankcji Maersk nadal pływa do Rosji