Fakty i trendy

Płynie nowe na Bałtyku

Polsca Baltic Ferries - tak będzie nazywał się nowy operator promowy, który właśnie ogłosił swoje powstanie. To alians polskich armatorów promowych: Polskiej Żeglugi Bałtyckiej,...

Tendencje rozwoju transportu drogowego w Polsce

Sytuacja makroekonomiczna w Europie znacząco wpłynęła na działalność transportową. Dane Komisji Europejskiej wskazują, że europejski wzrost PKB dla krajów Unii wyniósł w 2024 r....

Morska potęga Rosji?

Rząd rosyjski przedstawił plany modernizacji i rozbudowy floty narodowej, aby przeciwdziałać skutkom zagranicznych sankcji. Przemysł stoczniowy bardzo mocno odczuwa ograniczenia eksportu zaawansowanych technologii i...

Masowce również na metanol

Green Future to pierwszy masowiec zasilany metanolem, w systemie dual fuel, który wszedł do eksploatacji w połowie maja br. Statek, będący własnością Kambara Kisen,...

Cyberprzestępcy wciąż groźni

U.S. Coast Guard odnotowała w 2024 r. 36 incydentów w zakresie cyberbezpieczeństwa, a ich średni koszt dla ofiar wyniósł ok. 4,9 mln USD. Aż...

W oczekiwaniu na korektę

Żegluga morska i śródlądowa jest najbardziej przyjazną środowisku formą transportu, a mimo to na wielu odcinkach przegrywa konkurencję z transportem lądowym – w tym...

Port w dzierżawie

Ukraina zamierza wydzierżawić na 40 lat port w Czarnomorsku. Projekt ma na celu modernizację i rozbudowę infrastruktury terminalowej w porcie. Koncesja obejmie dwa terminale...

Rekordy i obawy

Global Wind Energy Council opublikował swój roczny raport, w którym podkreśla, że 2024 r. był rekordowy pod względem nowych mocy energii wiatrowej zainstalowanej na...

Po pierwsze: niezawodność

Pierwsze miesięczne dane obejmujące nowe sojusze armatorów kontenerowych wskazują na wzrost niezawodności rozkładu. Takie wnioski płyną z najnowszego raportu firmy Sea-Intelligence. Mærsk i Hapag-Lloyd ogłosiły...

Informacja o Twoich danych

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Drogi użytkowniku,
25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”
W związku z tym informujemy cię o przetwarzaniu twoich danych oraz zasadach na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

Jakich danych dotyczy zgoda?
Zgoda dotyczy danych, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie ze stron internetowych, serwisów oraz innych funkcjonalności strony Namiarów na Morze i Handel w tym zapisywanych w plikach cookies.

Kto administruje twoje dane?
Administratorem twoich danych będzie wydawca dwutygodnika Namiary na Morze i Handel, firma Namiary Sp. z o.o., którego szczegółowe dane znajdziesz tutaj oraz zaufani partnerzy wydawcy.
W związku z powyższym zgadzam się na profilowanie i przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych, które są zbierane w ramach korzystania przeze mnie ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności strony www.namiary.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies przez wydawcę Namiary Sp. z o.o. i Zaufanych Partnerów również po rozpoczęciu obowiązywania RODO czyli od 25 maja 2018 roku.
Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne i możesz ją wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.