Teksty Namiarów

Porzucone statki widmo w polskich portach

Na początku tego roku w mediach pojawiła się informacja, że w porcie w Gdyni od niemal 8 lat cumuje statek Khatanga. O zgrozo, okazało...

Żegluga po jeziorach

Polska Żegluga Morska utrzymała pozycję jednego z liderów w segmencie jeziorowców (Laker-max), czyli jednostek pływających po amerykańskich Wielkich Jeziorach. Ta do niedawna wyjątkowo przewidywalna...

Terminalowy zawrót głowy

Na początku marca br. oficjalnie ogłoszono przejęcie międzynarodowych operacji portowych CK Hutchison Holdings przez konsorcjum kierowane przez BlackRock i Terminal Investment Limited (TiL), spółkę...

Problemy kolejowego śródlądzia

W ostatnim czasie zrealizowano duże projekty poprawiające kolejowy dostęp do portów w Gdyni, Gdańsku, Szczecinie i Świnoujściu, obecnie przywracany jest dostęp kolejowy do portu...

Rok gorzkiej prawdy

Śledząc w ostatnich latach funkcjonowanie polskiego rynku kolejowych przewozów towarowych można było – prędzej lub później – tego oczekiwać. Nadszedł bowiem 2024 r., a...

Gazowa dominacja

Wszystko wskazuje na to, że właśnie paliwo LNG przez najbliższe lata będzie najczęściej używane do dekarbonizacji żeglugi. Na 2. miejscu wśród napędów nowych jednostek...

Realne zagrożenia z wirtualnego świata

Cyberprzestępczość to ogromny i stale rosnący biznes, a szacowane zyski z operacji cyberprzestępców w 2025 r. sięgną 12 bln USD. To także coraz częściej...

Bałtyckie inwestycje promowe

Największe terminale promowe na Bałtyku prowadzą szeroko zakrojone inwestycje i intensywnie modernizują swoją infrastrukturę, by zwiększyć przepustowość, poprawić zdolności operacyjne i dostosować się do...

Promowy potencjał

Polskie terminale promowe i nabrzeża ro-ro przygotowują się do lepszej koniunktury. W Świnoujściu rozpocznie się wkrótce (już druga w ostatnich latach) rozbudowa terminalu promowego,...

Informacja o Twoich danych

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Drogi użytkowniku,
25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”
W związku z tym informujemy cię o przetwarzaniu twoich danych oraz zasadach na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

Jakich danych dotyczy zgoda?
Zgoda dotyczy danych, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie ze stron internetowych, serwisów oraz innych funkcjonalności strony Namiarów na Morze i Handel w tym zapisywanych w plikach cookies.

Kto administruje twoje dane?
Administratorem twoich danych będzie wydawca dwutygodnika Namiary na Morze i Handel, firma Namiary Sp. z o.o., którego szczegółowe dane znajdziesz tutaj oraz zaufani partnerzy wydawcy.
W związku z powyższym zgadzam się na profilowanie i przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych, które są zbierane w ramach korzystania przeze mnie ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności strony www.namiary.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies przez wydawcę Namiary Sp. z o.o. i Zaufanych Partnerów również po rozpoczęciu obowiązywania RODO czyli od 25 maja 2018 roku.
Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne i możesz ją wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.